Kulturhuset

Barnas Kulturlørdag: Karius og Baktus - Gratisarrangement

18. mars 2023 (12.00-13.00)
Solheimstua
Gratis arrangement
Plakat til Barnas Kulturlørdag: Karius og Baktus - Gratisarrangement

Barnas Kulturlørdag i Gjerdrum Kulturhus inviterer til en spennende og morsom dag med forestillingen "Karius og Baktus" lørdag den 18. mars kl. 12:00. Arrangementet er gratis og passer for hele familien. Ingen reservasjon nødvendig, her er førstemann til mølla!

Karius og Baktus fenger fortsatt store og små etter mer enn 70 år etter at boken kom ut. Historien om de to tanntrollene fengsler fortsatt barn og eventyret er blitt folkeeie og en del av den norske kulturarven. Barnehageteateret gleder seg over å kunne å viderebringe Egners klassiker til nye generasjoner av barn.

Vi ser fram til en fantastisk dag med alle små og store og håper så mange som mulig tar turen til Gjerdrum Kulturhus lørdag den 18. mars kl. 12:00. Vel møtt!

Barnas Kulturlørdag arrangeres flere ganger i året og har som mål å fremme kulturelt mangfold og gi barn og unge gode opplevelser. Vi ønsker å inspirere til kreativitet og nysgjerrighet, samtidig som vi ønsker å skape en fellesarena for familier i lokalsamfunnet.